7 Aralık 2017 Perşembe

7.12.2017 Perşembe

YENİ YAYIN

Bu gün 7.12.2017 Perşembe. Bu gün sınıfımızın "MÜNAZARA" Adı verilen bir tartışması vardı.
Konu ise "Hayvanat Bahçesi" gereklimi gereksiz mi? Bence gereklisiz. Artık nasıl bir kelime bilmiyorum ama iki side olduğunu biliyorum. Tabi siz kimin kazandığını biliyorsunuz ;)
BİZ başka kim olabilirdi ki? Neyse boş ver bunları  çalkala süt aş ayranı. Biliyorum reklam yaptım ama napıyım öyle demek geldi? Beden Eğitimi dersinde  "Voleybol" öğretiyor. Dünyanın en çok bilinen ve sevilen sporunu yapmıyoruz da ( Futbolu ) Voleybol yapıyoruz. Ben futbolcu olmak istiyorum voleybol oynuyorum. Ne gerek var kardeşim voleybola ( Voleybolcular yorum atsın) Müzikte  kar taneleri adında şarkı öğrendik. Aratıyorum saçma sapan şarkılar çıkıyor. Notalar adında başka bir şarkı öğrendik o da yok. Bu arada YouTube kanalıma gitmek için
Adlı adrese gidebilir. Okuduğum okula gitmek için

HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM GÖRÜŞÜRÜZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder