10 Aralık 2017 Pazar

8,12,2017

8,12,2017

Hepinize merhaba ve sevgiler. Bu günü geç yazdım kusura bakmayın. ( Nasıl bir cümle kurdum) neyse boş verin. Cuma günü "Ayla" isimli oskar adayı filme gittik. Merak etmeyin spoiler yok.
Ağlamama challange yapanlar resim atabilirler. Abi çok güzel derlenmiş helal olsun!
Bence oskar alır sizce? Yorumlara yazın. "Ayla" İle ilgili spoiler de vermeyin yorumlarda.
Film bitti. 3 paket cips bitirdik açız. Okula gittik tavuk döner yedik gene açız, ikinciyi aldık anca doyduk .( Arkadaşımla ) Bide üstüne tatlı yedik , kantinde tost aldık . Adrenalin patlaması yaşadık.
Tabi yeteri kadar pişman olduk. Yapacak bir şey yok. Sonra sınav , biz adrenalin patlaması yaşadık 
yerimizde duramadık. Sınav bitti. Okulda 3 tur attım ( Şanşlı onun ki geçti) Teneffüs bitti. Eve gelince gene bi bu kadar yedim . Söyleyin bana benden daha pis boğaz biri var mı bu dünyada?
Yaz yaz yoruldum arkadaş . 5 SAAT İNGİLİZCE !! Bu ne be arkadaş azıcık insaflı olun be.
Beynimizi yaktılar hocaaaa. Evde tüm gün bilgisayar oynadım . Benden bu kadar

  

Bir daha kine kadar kendinize iyi bakın , Hoşçakalın


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder